U principiu di funziunamentu di a noce d'acciaio inox hè di utilizà l'attritu trà a noce d'acciaio inox è u bullone per l'autobloccamentu. Tuttavia, a stabilità di questu autobloccamentu sottu carichi dinamici hè ridutta. In certe occasioni chjave, piglieremu alcune misure di serraggio per assicurà a stabilità di u serraggio di a noce d'acciaio inox. Trà elle, u serraggio di a noce d'acciaio inox hè una di e misure di serraggio.
In fatti, e persone chì capiscenu a chimica anu ammaestratu: tutti i metalli producenu filmi d'ossidu nantu à a superficia di l'O2 in l'atmosfera. Sfurtunatamente, i cumposti furmati nantu à l'acciaiu à u carbone pianu cuntinueghjanu à ossidà si, permettendu à a currusione di espande si è infine di furmà buchi. A pittura o i metalli resistenti à l'ossidazione cum'è u zincu, u nichelu è u cromu ponu esse aduprati per a galvanoplastia per assicurà una finitura in acciaio à u carbone. Tuttavia, cum'è sapemu, sta manutenzione hè solu una pellicola fina. Se u stratu protettivu hè dannighjatu, l'acciaiu sottu principia à arrugginisce. A resistenza à a currusione di l'acciaiu inox dipende da u cromu, ma postu chì u cromu hè unu di i cumpunenti di l'acciaiu, i metudi di manutenzione sò diversi.
Perchè l'acciaiu inox è l'acciaiu à u carbone sò assai diffirenti, l'acciaiu inox hà una bona duttilità. Un usu impropriu pò facilmente purtà à viti d'acciaiu inox chì ùn ponu micca esse svitate dopu avè accoppiatu. Hè cumunemente cunnisciutu cum'è "bloccaggio" o "morsu". Dunque, i seguenti punti devenu esse attenti quandu si usa:
(1) A noce deve esse girata perpendicolarmente à l'asse di a vite per evità l'inclinazione;
(2) Durante u prucessu di stringhje, a forza deve esse simmetrica, è a forza ùn deve micca superà a coppia sicura (cù una tavula di coppia sicura)
(3) Pruvate à aduprà una chiave à forza di impastamentu o una chiave à presa, è evitate di aduprà una chiave regulabile o una chiave elettrica;
(4) Quandu si usa à alta temperatura, deve esse refrigeratu, è ùn deve micca girà rapidamente durante l'usu, per evità u bluccamentu per via di un forte aumentu di a temperatura.
Data di publicazione: 09 dicembre 2022