U nostru acciaio inox duplexbarre filettateè i dadi sò conformi à e specificazioni DIN933 è GOST33259, furnendu una durabilità senza paragone per e cunnessione à flange. Cuncepiti per ambienti estremi, combinanu a resistenza à a corrosione è l'alta resistenza à a trazione à un prezzu assai cumpetitivu. I clienti mundiali beneficianu di suluzioni fatte su misura è di partenariati affidabili per a catena di furnimentu.
A serie di barre filettate in acciaio inox hè una suluzione fundamentale per u fissaggio di cunnessione à flange in l'industrie petrochimiche, marine è di macchine pesanti. Hè cuncipita per resiste à fluttuazioni di pressione estreme è cambiamenti di temperatura, è mantene l'integrità strutturale in ambienti induve i dispositivi di fissaggio inferiori ponu fallu. I mudelli di filettatura standardizati assicuranu una compatibilità perfetta cù i sistemi di flange internaziunali, è a cumpusizione di l'acciaio duplex hà una resistenza inerente à a criccatura da corrosione da stress.
I prucessi di fabricazione di precisione assicuranu una precisione dimensionale consistente in tutti i lotti di pruduzzione. E tecniche avanzate di stampatura à fretu aumentanu a durezza superficiale senza influenzà a duttilità di u core di u materiale, creendu elementi di fissaggio chì ponu assorbe u stress di vibrazione megliu cà l'elementi di fissaggio tradiziunali. U trattamentu di a superficia satinata minimizza l'usura durante l'installazione è mantene un coefficientu di attritu sufficiente per impedisce l'allentamentu accidentale sottu carichi dinamici. A cumbinazione di parametri di fabricazione cuntrullati è scienza di i materiali assicura un funziunamentu affidabile in a custruzzione di ponti, reti di pipeline è infrastrutture di generazione di energia.
A serie di barre filettate in acciaio inox usa una formula strategica di lega chì mischia cromu, molibdenu è azotu in un rapportu equilibratu per ottene prestazioni ottimali. A cumpusizione chimica hà eccellenti valutazioni equivalenti di resistenza à a pitting è mantene una resistenza à u snervamentu di più di 550 MPa. À u cuntrariu di l'acciai inox standard, a struttura duplex presenta una resistenza à a fatica più elevata in cundizioni di carica ciclica, ciò chì hè particularmente adattatu per e fundazioni di turbine eoliche è l'applicazioni di ristrutturazione sismica. A pruprietà non magnetica inerente allargisce ulteriormente l'applicazione in installazioni specializate di apparecchiature elettriche è mediche.
I protocolli cumpleti di garanzia di qualità verificanu ogni lottu dibarra filettataper mezu di testi meccanichi rigorosi è ispezione di a superficia. A certificazione di terze parti garantisce a conformità cù e norme dimensionali DIN933 è i requisiti di prestazione GOST33259. Un sistema di classificazione automatizatu assicura chì e tolleranze di lunghezza sianu precise entro±0,5 mm, è u prucessu di filettatura mantene a precisione di u passu in±2°I cuntrolli di fabricazione eliminanu i prublemi d'installazione causati da incongruenze dimensionali è ponu riduce significativamente u tempu di assemblaggio in i grandi prughjetti.
Data di publicazione: 06 di maghju 2025